خدمات تولید محتوا به زبان انگلیسی 

logo khaninejad

09369518618

04144335532

میزبان صدای گرم شما هستیم

گواهی شرکت در دوره علی خانی نژاد

گواهی شرکت در دوره استراتژی بازاریابی محتوایی و تکنیک‌ها

برای بررسی صحت دوره در www.udemy.com کلیک کنید.

ما از سال 1393 همراه شما بوده‌ایم و هستیم، تا آخرین مرحله رنک شدن در صفحه اول گوگل کنارتان می‌مانیم. تعدادی از مشتریان ما را در این صفحه بررسی کنید. 

زنجیره خدمات تولید محتوا متنی در آکادمی خانی نژاد حلقه گم‌شده ندارد.

تولید محتوا به زبان انگلیسی که معادل آن Content writing است. به طور خلاصه در این کار، نویسنده‌های زبده و مسلط به SEO برای کاروکسب‌ها متن می‌نویسند. ما نیز در آکادمی خانی نژاد با توجه سال‌ها تجربه و فعالیت تصمیم گرفتیم در این حوزه به صورت گستره خدمات ارایه دهیم.  خدمات اصلی ما در زیر قابل بررسی است. چیزی که به دنبال آن هستید اگر در اینجا نبود، به راحتی تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

  • وبلاگ نویسی
  • محتوای متنی برای صفحات خاص (صفحه درباره ما و …)
  • معرفی محصولات
  • متن رپورتاژ آگهی
  • متن صفحه لندینگ پیج

محتوا صدای کاروکسب شماست

علی خانی نژاد

مدیر آکادمی خانی نژاد: تولید محتوا به زبان فارسی و مبتنی بر قوانین سئو و بهینه سازی (SEO) یک چیز است، نوشتن یک متن پُخته و مبتنی بر سئو در زبان انگلیسی چیز دیگریست؛ که ما هم در همین کوره راه دست شما را می‌گیریم و گره موجود در کاروکسب شما را باز می‌کنیم و رعایت موارد زیر برای ما و شما اهمیت دارد:

  • رعایت تمامی قوانین و دستور زبان انگلیسی
  • توجه به لحن و صدای محتوا
  • توجه به تفاوت‌های موجود در اکسنت‌های مختلف زبان انگلیسی

یک ظاهر و چند معنا

شاید شما فکر کنید یک محتوای متنی، همان انشایی هست که نمره 20 را می‌گیرد. بله اینطور است؛ اما انشایی که متغییرهای زیادی دارد. ما در نوشتن متن‌های انگلیسی ضمن توجه به سازماندهی متن، اهداف کلیدی کسب‌وکار را نیز دنبال کنیم. خیلی‌ از کسب‌وکارها فقط قصد افزایش ترافیک بازدید ندارند و به موارد زیر هم فکر می‌کنند:

  • برندسازی
  • افزایش آگاهی نسبت به برند
  • تشویق مخاطب به اقدام یا خرید یک محصول و خدمات
محتوا شما را به شریان تجارت آنلاین جهانی وصل می‌کند.
دوردی پرشور
دوردی پرشور

مدیر فروش آکادمی خانی نژاد: همیشه یادتان باشد که نباید در کسب‌وکار به شهر، استان یا کشور خود محدود باشید. تعرفه خدمات و قیمت کالا در کشورهای دیگر خیلی بیشتر از ایران است. برای مثال وقتی شما با ارزی مثل دلار معامله می‌کنید تا چند برابر بیشتر سود می‌کنید. ما خودمان همین خدمات را با همان کیفیت وقتی به مشتری‌های خارجی (غیر ایرانی) ارایه می‌دهیم سود بسیار بیشتر نسبت به آنچه در ایران ارایه می‌دهیم، بدست می‌آید.

دوردی پرشور در یک مقاله همه نکات لازم را برای تولید محتوا به زبان انگلیسی توضیح داده است: در تولید محتوا به زبان انگلیسی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

البته همیشه هم هدف حضور در بازار جهانی نیست. ما در آکادمی خانی نژاد به شرکت‌ها و مجموعه‌هایی خدمات می‌دهیم که اصالتا ایرانی هستند، اما محل زندگی آن‌ها یک کشور انگلیسی زبان است. در آن‌جا برای خود کسب‌وکاری دارند و دوست دارند بخشی از کار شرکت خود را برون‌سپاری کنند.

هیچ محتوایی بدون تاج؛ پادشاه نیست!

مبین قدرتی مقدم

مدیر سئو و بهینه سازی: یک زمانی محتوا در فضای وب پادشاه بود، البته الان هم پادشاه دنیای سئو تولید محتوا است. اما نباید فراموش کنیم که نماد و اعتبار یک پادشاه تاج اوست. ساده‌تر بگم؛ در دنیای وب سئو و بهینه سازی محتوا و فراتر از آن، سئو و بهینه سازی سایت را نباید فراموش کنیم و کاری کنیم که تاج پادشاه ما بدرخشد و موفقیت‌های زیادی در وب بدست آورد.

تولید محتوا به زبان انگلیسی مبتنی بر سئو SEO

یکی از جاهایی که محتوا منتشر می‌شود وب سایت‌ها هستند. شاید درباره بهینه سازی محتوا شنیده باشید. اگر اطلاعات کافی نداشته باشید، لطفا مقاله « بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو» را بخوانید.  

اگر به دنبال موفقیت هستید، خصوصا در تجارت الکترونیک که بازاریابی مهم‌ترین نقش را بازی می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم محتوای خود را ابتدا بهینه سازی کرده و سپس آن را منتشر کنید. با بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو مثل گوگل به راحتی می‌توان رنک شد و رتبه‌های خوبی رو بدست آورد. فاکتورهای زیادی در بهینه سازی محتوا تاثیر داره که ما در یک مقاله جامع «فاکتورهای موثر در بهینه سازی محتوا» توضیح داده‌ایم. 

سفارش تولید محتوا به زبان انگلیسی 

اگر دوست دارید کالا و خدمات خود را به زبان انگلیسی معرفی کنید یا اگر نیازهای محتوایی دیگری دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و اولین سفارش تولید محتوا به زبان انگلیسی را ثبت کنید. 

 

میزبان صدای گرم شما هستیم – 04144335532

 

ما در این صفحه تمامی خدمات مرتبط با تولید محتوا به زبان انگلیسی خودمان را برای شما معرفی می‌کنیم. اما این‌ها حداقل کار‌هایی است که می‌توانیم برای کسب‌وکار خارجی شما اریه بدیم. پس اگر فکر کردید به کمک ما نیاز دارید، تلفن را بردارید و یک تماس بگیرد.

دلیل اینکه می‌گوییم با ما تماس بگیرید، روشن است. تعدادی از نیازهای محتوایی وجود دارند که در قالب یک خدمات مشخص نیستند. گفتگو با شما و پرسیدن چند سوال یا شنیدن نیازهای محتوایی شما بسیار موثر است. در این صورت ما می‌توانیم به شما نشان دهیم که با تولید چه نوع محتوایی می‌توانید به هدف کسب‌وکار خود برسید.

چنانچه یک سایت محتوایی دارید؛ می‌دانم که هر روز و شب به فکر کسب ترافیک بازید از گوگل هستید. البته که می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد تا یک تیتر[یک پست وبلاگ] رنک می‌شود. ما سال‌هاست کارمان رنک کردن کلیدواژه‌هاست. نوشتن یک هنر است، فقط سئو و بهینه سازی نیست که شما را در بین رقبا متمایز می‌کند.
ما در کنار شما می‌جنگیم، تا بهترین، بی‌رقیب‌ترین پست وبلاگ را بنویسیم و آن را وبلاگ شما با محتوای تصویری محبوب شما منتشر کنیم.

کپی رایتنگ با نوشتن یک متن وبلاگ متفاوت است. copy-writing هدفی جز متقاعد کردن نویسنده‌ها ندارد. البته محصولات گیاهی، صنایع دستی و منابع طبیعی ایرانی آنقدر باکیفیت است که نیاز به متقاعد کردن مشتری نیست. اما ما به شما قول می‌دهیم یک نقد و بررسی جانانه برای محصولات شما بنویسیم.

شاید کسب‌وکار شما یک لحن شاخصی ندارد. چه کسی قراره برای کسب‌وکار شما جملات و سلوگان‌های انگلیسی بنویسه!؟ اگر ما را برازنده می‌دانید، در خدمتیم.

شاید تصمیم گرفته‌اید در یک سایت محتوایی انگلیسی زبان، رپورتاژ دهید. ما ضمن تولید یک محتوای متنی بسیار خواندنی، تلاش می‌کنیم متن رپورتاژ آگهی را برای کلیدواژه هدف شما بهینه کنیم و مخاطب را مجاب کنیم دکمه جذاب فراخوان را لمس کند.

امروز روش‌های بازاریابی محتوایی و حضور شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای ایرانی در بازار جهانی نیاز به تولید محتوا به زبان انگلیسی اهمیت پیدا کرده است. ما در این صفحه شما را راهنمایی می‌کنیم که نیاز تولید محتوایی خود را تشخیص داده و از مزایا و ویژگی های محتوای خوب آگاه شوید. 

مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی

بعد از پاندمی کرونا دیجیتال مارکتینگ و کسب‌وکار الکترونیک مورد توجه ویژه مردم قرار گرفته است. ارایه خدمات و فروش کالا چه در خارج از کشور و چه در داخل از مزایای یک کسب‌وکار الکترونیک است. همانطور که تجارت در دنیای واقعی نیاز با تلاش و سرمایه‌گذاری دارد، در دنیای اینترنتی هم باید دست به کار شوید، تا دیده شوید و فروش شما زیاد شود. 

یکی از الزامات حیاتی یک کسب‌وکار اینترنتی تولید محتوا است. محتوای باکیفیت تنها سلاح شما در فضای مجازی است. اگر این کار را به درستی انجام دهید، مشتری‌های زیادی پیدا می‌کنید و قوی سبقت رو از رقبای خود می‌ربایید.

اما وقتی حرف از تولید محتوای انگلیسی برای وب‌سایت می‌شود؛ مزایای زیادی هم در پی دارد. انگلیسی زبانی است که در بیشتر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و اولین زبانی است که در موتور جستجوی گوگل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

1- در مدار بازار بزرگ‌تری قرار می‌‎‌گیرید

اگه کسب‌وکار خود را برای یک جامعه فارسی زبان ارایه دهید، مشتری خوبی خواهید داشت. اما فکر کنید که اگر این کسب‌وکار شما به زبان انگلیسی بود، چه می‌شد!

قطعا حرف شما به گوش کاربران زیادی می‌رسید. بنابراین با تولید محتوای انگلیسی افراد بیشتری به وب سایت شما مراجعه می‌کنند و شما شانس بیشتری برای جذب مشتری‌های بیشتر خواهید داشت. کی دوست نداره، وب‌سایتش مرجع کاربران بیشتری نباشه.

2- بیشتر پیدا می‌شوید و شانس بیشتری برای رنک شدن دارید

همان‌طور که می‌دانید تبلیغات و رسیدن به مشتری بالقوه هزینه می‌خواهد. این‌روزها خیلی از کسب‌وکارهای نوپا را می‌بینیم که در تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام تبلیغات گسترده انجام می‌دهند. در بسیاری از بررسی‌های انجام شده متوجه می‌شویم که بازدیدکننده‌گان زیادی هستند که اصلا به کشور ایران ارتباطی ندارند و همین باعث رشد روزافزون پیج افراد در شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

 

حالا فرض کنیم که کسب‌وکار شما بین‌المللی است. درآمد شما به دلار است. در این صورت سرمایه‌گذاری در تولید محتوا به زبان انگلیسی شما در صفحه نتایج گوگل ضاهر می‌شوید و بدون هیچ هزینه اضافی و برای همیشه بازدید ارگانیک بدست می‌آورید. از آن‌جایی که جامعه هدف شما را انگلیسی زبان‌های زیادی شامل می‌شود؛ شما بیشتر دیده می‌شود و شانس بیشتری برای فروش و ارایه خدمات دارید.

 

3- تحریم‌ها همیشه باقی نمی‌ماند

کاملا هوشمندانه است که خیلی‌ها به دلیل تحریم‌های بانکی ایران، تصمیمی به ارایه خدمات به خارج از کشور ندارند. اما جالب است بدانید که همیشه راهی برای دور زدن تحریم وجود دارد. از این رو، شما با سرمایه‌گذاری در زمینه تولید محتوای انگلیسی هیچ چیزی از دست نمی‌دهید. اتفاقا برای روزی سرمایه‌گذاری می‌کنید که تحریم‌ها به یک دفعه برداشته می‌شود. در آن روز شما 10 گام از رقبای خود جلوتر خواهید بود.

 

4- اعتبار کسب‌وکار شما بیشتر می‌شود

تولید محتوای انگلیسی علاوه بر موارد ذکر شده، مزایای دیگری نیز دارد. شما وقتی اهداف تجاری خود را با یک سایت دو زبانه جلو می‌برید، بیشتر مورد تحسین و پذیرش مشتری‌های بالقوه قرار می‌گیرید. پس با خیال راحت و به لطف محتوانگاران حرفه‌ای در ایران این کار را به نحو احسن انجام دهید و اجازه دهید موفقیت‌های کوچک و منحصربه‌فرد شما سروصدا کند.

 

5- ارزان‌تر از همه جا و بهتر از هر جا

اگر از جنبه مالی و هزینه‌ای به تولید محتوا نگاه کنیم. کاملا روشن است که هزینه تولید محتوا به زبان انگلیسی در ایران خیلی مناسب و قابل پرداخت است. درواقع اگر شما بخواهید همین خدمات را از کشورهای انگلیسی زبان سفارش دهید، هزینه قابل توجهی می‌شود. اما دستمزد این خدمات در ایران بسیار معقول و در حد توان کسب‌وکارهاست.

 

تولید محتوا به زبان انگلیسیبهتر است موقعیت‌ها را از دست ندیم، از همان ابتدا وارد دنیای تجارت الکترونیک بشیم؛ نه در ایران بلکه در دنیا. ما هم به آنچه می‌گوییم، ایمان داریم و خودمان گام‌های نخستین را برای ارایه خدمات به مشتریان خارجی فراهم کرده‌ایم. می‌توانید سایت زبان انگلیسی ما را ببینید و تعدادی از مقالات ما را که به زبان انگلیسی نوشته شده در آن جا ببینید: Khaninejad Digital Agency

شرکتی یا مجموعه‌ای که تخصص او زبان انگلیسی باشد. همچنین دانش بسیار وسیعی درباره کپی‌ رایتینگ و سئو بهینه سازی SEO محتوا باشد.

در زبان انگلیسی به تولید محتوای تبلغاتی copy-writing می‌گویند. برای تولید محتوای متنی هم که در وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های محتوایی منتشر می‌شود؛ content writing گفته می‌شود. content generation در بعضی جاها گفته شده که معولا دو مورد بالا نیستند.

اگر علاقمند هستید؛ آکادمی خانی نژاد برازنده کسب‌وکار شماست. برای اطلاع از هزینه تولید محتوای انگلیسی لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید. برای تماس فوری با شماره های 04144335532 یا 09369518618 [برای مشتریان خارج از ایران] تماس بگیرید.

خیر- همه خدمات ما چه به هموطنان ایرانی و چه خارج از ایران با یک تعرفه ارایه می‌شود، آنچه در هزینه تولید محتوا دارد؛ کیفیت هم نیست، بلکه نوع خدماتی است که ارایه می‌شود.