تدریس خصوصی زبان در تبریز

تدریس خصوصی زبان در تبریز

تدریس خصوصی زبان در تبریز

شما به احتمال خیلی زیاد تمام فکراتونو کردین و تصمیم گرفتین با استفاده از خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تبریز کار رو یکسره کنین و قطعا این سوالات شما رو به اینجا رسونده:

  • من زبان می‌خونم، ولی پیشرفت نمی‌کنم!
  • کسی نیست باهاش اسپیکینگ تمرین کنم!
  • کسی نیست منو راهنمایی کنه!
  • نمی‌دونم چه کتابی بخونم؟ و چطور بخونم؟
  • کسی نیست مشکلاتمو بگه!
  • موندم در ادامه چیکار کنم!
  • کسی نیست رایتینگمو تصحیح کنه!

قبلا از همه باید حقایق رو به شما بگیم. باید به شما بگیم که؛ در خونه و بدون معلم زبان هم میشه زبان خوند. پس فکر نکنین تنها راه پیشرفت شما داشتن بهترین استاد زبان انگلیسی در تبریز هست. 

تدریس خصوصی زبان در تبریز
تدریس خصوصی زبان در تبریز

در کنار خود آموزی، تدریس خصوصی زبان هم یکی از کارهایی است که خیلی‌ها به آن معتقدند. نهایتاً شما با استاد یا بدون استاد تلاش می‌کنین و مهارت لازم رو بدست میارین و زبان یاد می‌گیرین. اما چالش دومی که داریم و تقریبا کمتر کسی از این چالش دور هست، داشتن و نداشتن هدف از یادگیری زبان انگلیسیه. 

بزارین ساده‌تر بگیم؛ خیلی‌ها اصلا نمی‌دونن برا چی دارن انگلیسی یاد می‌گیرن! واسه همین هم میان در کلاس خصوصی شرکت می‌کنن و وقت خودشون رو می‌گیرن. اما خیلیا برای موفقیت در چیزی و یا رشد مهارت خاصی از انگلیسی معلم خصوصی می‌گیرن و موفق هم می‌شن.

یادگیری زبان انگلیسی از جهات مختلف برای هر زبان آموزی مفیده و ممکنه گره پیچ خورده زندگی شما رو باز کنه:

  • شما با دونستن زبان انگلیسی، راحت آیلتس و تافل می‌گیرین؛
  • شما به راحتی می‌تونین در آزمون جامع دکتری، نمره خوبی بگیرین؛
  • در شغل‌تون و رشته تحصیلی‌تون پیشرفت می‌کنین؛
  • اگه به دنبال اخذ ویزای کاری هستین، شغل‌های خوبی گیرتون میاد؛
  • خلاصه یک مانع بزرگ از مهاجرت تحصیلی، شغلی و … برای شما حل میشه.

شما چه در تبریز زندگی کنین چه در تهران فرقی نمی‌کنه. چنانچه شما بدون دلیل و هدف بخواهین انگلیسی یاد بگیرین، وقت و انرژی شما تلف می‌شه. پس بیایین، دلایل خودمان را برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت عمیق بررسی و پیدا کنیم.

علی خانی نژاد
علی خانی نژاد

اجازه بدین خودم رو معرفی کنم، من علی خانی نژاد هستم، 26 سالمه، اگه خیلی خلاصه بگم؛ انگلیسی من در دوران مدرسه خیلی خوب بود و چون به این رشته علاقه داشتم، در دانشگاه هم به صورت آکادمیک زبان خوندم و لیسانس و به همین ترتیب ارشد رو هم آموزش زبان انگلیسی خوندم، از همان ابتدا استخدام آموزش‌وپرورش شدم و مشغول تدریس زبان انگلیسی هستم. 

اما شما چطور!؟

چرا می‌خواهین زبان انگلیسی یاد بگیرین؟ 

دلایل شما چیه؟

  • برای مهاجرت؟
  • دوست دارید مدرک تافل و آیلتس بگیرید؟ یا قصد دارین نمره خود رو ارتقا بدین!؟
  • برای تکمیل دکترای تخصصی Ph.D باید سطح زبان خود را به دانشگاه‌های ایرانی ثابت کنین؟
  • برای موفقیت در کنکور منحصرا زبان 1400؟ یا زبان کنکور کارشناسی ارشد؟
  • والدین هستید و می‌خواهید فرزندتان در دروس مدرسه پیشرفت کند؟ 
  • برای موفقیت در آزمون نهایی دبیرستان؟
  • پیشرفت در شغلی که دارین؟
  • می‌خوایید مترجم بشید؟ یا تصمیم دارید در آموزشگاه مدرس زبان بشید؟
  • به دنبال توسعه فردی هستید؟
  • یا صرفا به انگلیسی علاقه دارین؟
یادداشت: موارد بالا دلایل رایج یادگیری زبان انگلیسی در تبریز هستند. اما دلیل یادگیری شما می‌تونه متفاوت‌تر از موارد بالا باشه، در هر صورت باید مشخص کنید برای چه هدفی انگلیسی یاد می‌گیرد. درواقع همه برنامه‌های آموزشی با توجه به اهداف آموزشی شما تغییر پیدا می‌کنه. 

تدریس خصوصی تافل TOEFL iBT در تبریز

تافل گرفتن چه سودی دارد؟ بارها تو کوچه و محله یا هم‌نشینی‌های فامیلی میگن؛ دختر فلانی تافل می‌خونه یا پسر همسایمون تافل می‌خونه!

همه این چیزایی که می‌گن و شنیدید اشتباهه! 

تافل اصلا یک کلاس نیست. تافل فقط یک آزمونه. یک آزمونی که به صورت بین‌المللی توسط ETS برگزار می‌شه. پس در حقیقت، دختر فلانی در آزمون تافل شرکت کرده یا برای قبولی در آزمون تافل درس می‌خونه که در نتیجه تلاش او یا موفق به اخذ مدرک تافل می‌شه یا مردود می‌شه.

آزمون تافل چیست؟ مدرک تافل TOEFL iBT آزمون استانداردی است که در اغلب کشورها معتبر بوده و عمدتاً برای تحصیلات، کار یا اقامت در کشور آمریکا مورد نیاز است. پس لزومی ندارد همه علاقمندان به زبان انگلیسی در آزمون تافل شرکت کنند.

یادداشت: در آزمون تافل چهار مهارت ریدینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و رایتینگ افراد رو می‌سنجند. مدرک مشابه این آزمون آیلتس است که در ادامه توضیح می‌دهیم.

کاربرد مدرک تافل TOEFL iBT

بیایید کمی بیشتر راجع به مدرک تافل صحبت کنیم. افرادی که قصد دارند در کشورهای دیگر اجازه اقامت بگیرند یا تحصیلات خود را در کشورهای خارجی ادامه دهند. برای اخذ ویزا به مدرک تافل نیاز دارند. چون کشور مقصد برای جذب مقیم یا دانشجو و متقاضیان اشتغال معیارهایی دارد.

تصمیم به اشتغال در کشورهای خارجی نیز شما را به اخذ مدرک تافل وادار می‌کند زبان انگلیسی بلد‌بودن و داشتن مهارت‌های لازم از الزامات سفر و زندگی در کشورهای خارجی است. البته تافل تنها آزمون مورد قبول در کشورهای خارجی نیست! آیلتس یا IELTS رقیب دیگری برای تافل است.

یادداشت دوم: اگر دانشجوی دکتری هستید، برای اخذ مدرک PhD باید مدرک زبان داشته باشید. مدرک تافل و آیلتس مورد قبول اکثر دانشگاه‌های ایرانی و خارجی است. اما اگر قصد تحصیل در ایران را دارید حتما از دانشگاه خود سوال کنید که چه مدرکی مورد تایید آن‌هاست. درواقع، در کنار مدرک تافل و آیلتس تعدادی مدرک و  آزمون ایرانی هم هست که خیلی راحت‌تر از تافل و آیلتس هستند.

بهترین روش آماده شدن برای آزمون تافل چیست؟

اگر نگاهی کلی داشته باشیم. برای هر چهار مهارت آزمون تافل باید مستقل کار کرد. وقتی شما توانستید به صورت قابل قبولی انگلیسی صحبت کنید. وقتی توانستید یک مطلبی را به زبان انگلیسی بنویسید. زمانی که توانستید مکالمه افراد را گوش داده و متوجه شوید؛ برای شرکت در آزمون تافل آماده‌اید. پس به طور کلی برای موفقیت در آزمون تافل باید مهارت‌های زیر را کار کنید:

  • Reading
  • Listening
  • Speaking
  • Writing

تدریس خصوصی تافل در تبریز

زبان‌آموزانی که در تبریز زندگی می‌کنند، می‌تو‌انند با شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی تافل در تبریز از اساتید مجرب آکادمی خانی نژاد کمک بگیرند. ما برای بهبود ۴ مهارت شما برنامه‌های زیادی داریم. دوره‌های بلندمدت و کوتاه مدت متنوعی را پیش بینی کرده‌ایم. متاسفانه پاندمی ویروس کرونا، شرایطی را بیش آورده که نه اساتید تمایلی برای برگزاری کلاس حضوری و شلوغ ندارند و نه زبان‌آموزان دوست دارند که خود را در شرایط قرار دهند که مریض شوند.

ما نیز در آکادمی خانی نژاد تصمیم گرفتیم عمدتا کلاس‌های تدریس خصوصی تافل در تبریز را به صورت مجازی و از راه دور یا به صورت کاملا خصوصی در مکان زبان‌آموز برگزار کنیم. برای ثبت‌نام در کلاس خصوصی تافل در تبریز با ما تماس بگیرید.

چه زمانی در کلاس تدریس خصوصی تافل در تبریز شرکت کنم؟

کلاس‌های تدریس خصوصی تافل در تبریز، برای افرادی مناسب است که شناخت کاملی از آزمون تافل را بدست آورده باشند. زمانی که شما بدون هیچ اطلاعاتی در کلاس‌های تدریس خصوصی تافل در تبریز شرکت می‌کنید. زمان شما در کلاس برای توضیح ساختار آزمون، نحوه‌ی برگزاری آزمون و توضیح بخش‌های مختلف آزمون هدر می‌رود. ما پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات لازم برای شناخت آزمون تافل را در وب سایت ما مطالعه کنید. بعد برای بهبود مهارت‌های خود در کلاس‌های خصوصی ما شرکت کنید.

تدریس خصوصی آیلتس IELTS در تبریز

دومین آزمون معروف زبان انگلیسی آیلتس است. باز هم تکرار می‌کنیم آیلتس یک آزمون است و بعد کسب نمره‌ قبولی به شما مدرک معتبر در دنیا صادر می‌کنند.

هزینه ثبت‌نام در آزمون آیلتس خیلی زیاد است. البته نه برای همه، ولی برای خیلی از زبان‌آموزان هزینه قابل توجهی است. آخرین هزینه ثبت‌نام در آزمون آیلتس در تبریز در تاریخ تیرماه 1400یا جولای 2021 حدود 5,500,000 تومان تا 6,000,000 تومان (220 دلار) است. ممکن است در مصوبات جدید و با تغییر نرخ دلار این هزینه تغییر یابد.

ما می‌دانیم بسیاری از شما تصمیم دارید که از یک جایی شروع کنید. تعدادی از شما سواد زبانی بسیار بالایی دارید، ولی وقتی از شما می‌خواهند درباره یک موضوع صحبت کنید، خجالت می‌کشید. اطلاعات زیادی در ذهن شماست و از ناتوانی در ارائه آن‌ها رنج می‌برید. یا مثلاً ساعت‌ها برای درک یک گفتگوی انگلیسی و یا خواندن یک رمان انگلیسی وقت می‌گذارید. زمانی که واژه‌های بیگانه شما را از درک محتوای گفتگو یا جزئیات رمان منع می‌کند، نگران، خسته و زده می‌شوید.

به هر حال این مراحل یادگیری را باید پشت سر بگذارید. باید تمام این 4 مهارت را تمرین کنید.

مدرک آیلتس چقدر با ارزش است؟ مدرک آیلتس کاربردی شبیه مدرک تافل دارد. ارزش این مدرک به اندازه مدرک تافل و شاید بیشتر از آن باشد. به هر حال تنها به درد کسایی می‌خورد که بخواهند برای تحصیل، اقامت یا کار در یک کشور خارجی اقدام کنند. علاوه بر آن به درد دانشجوی دکتری می‌خورد.
یادداشت: خیلی از افراد نیز در تبریز هستند که تنها مدرک و گواهینامه آن‌ها برای تدریس زبان در تبریز همین مدرک آیلتس است.  البته این نوع نگرش از طرف آموزشگاه‌های زبان تبریز پذیرفته نیست. در حقیقت ممکن است شخصی در آیلتس و تافل نمرات خوبی بگیرند و این مدرک را اخذ کنند. اما این دلیل نمی‌شود اون شخص معلم یا مدرس خوبی برای زبان انگلیسی است. به هر حال به این نکات توجه کنید و آموزش خود را تنها با مدرسان موفق و برگزیده شروع کنید. چنانچه هم به قصد تدریس در آموزشگاه‌های زبان می‌خواهید مدرک آیلتس یا تافل بگیرید، دست نگه دارید. شیوه معتبر و اصولی تدریس زبان انگلیسی تحصیل در دانشگاه است.

اگر در یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت نمی‌کنید؛ علتش روش یادگیری شماست. دیگر لازم نیست خودتان را خسته کنید. ما با استناد به تجارب دانشمندان و متخصصان آموزش زبان، به صورت آکادمیک و کاملاً عملی و علمی راه‌حل‌های زیادی برای بهبود مشکلات یادگیری شما پیدا کرده‌ایم. ما امروز در تبریز خدمات تدریس خصوصی آیلتس را ارائه می‌دهیم. آیلتس یک آزمون بسیار استانداردی است که با زحمات فراوان متخصصین سنجش و ارزشیابی طراحی شده است. نتایج این آزمون بسیار دقیق و محتاطانه است. از این رو این مدرک را بیش از نصف دانشگاه‌ها و کالج‌های تاپ دنیا قبول می‌کنند. پس برای اخذ این مدرک شک نکنید. فقط اگر این مدرک را لازم داشتید برای آن تلاش کنید و در غیر این صورت لزومی برای اخذ مدرک آیلتس نیست.

از دیگر مزایای اخذ مدرک آیلتس:

اخذ ویزای اقامت در کشورهای عضو عهدنامه شینگن

فرض کنید شما یک ویزای شینگن داشته باشید، دارندگان ویزای شینگن امکان سفر بدون محدودیت به تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا و عهدنامه شینگن را دارند. تصور کنید صبحانه را در فرانسه و کنار برج ایفل میل می‌کنید و همان شب میزبان شهر بسیار زیبای ایتالیا هستید. یا برای فردای آن روز یک هتل بسیار مجللی را در برلین رزرو کرده‌اید. اولین و مهم‌ترین گام برای اخذ ویزا و قبول شدن در مصاحبه آژانس مهاجرتی کشور مقصد داشتن یک مدرک معتبر آیلتس یا تافل است. البته کسی که موفق به اخذ مدرک آیلتس می‌شود، الزاما مهارت لازم را در صحبت کردن و نوشتن بدست می‌آورد.

 تدریس خصوصی تولیمو در تبریز 

اگر در آزمون تولیمو ثبت نام کرده‌اید و فکر می‌کنید که آماده نیستید، از یک معلم خصوصی زبان در تبریز کمک بگیرید. در حقیقت این آزمون برای دانشجویان Ph.D مناسب است و معمولاً دانشجویان از مدک قبولی این آزمون برای اخذ مدرک دکتری استفاده می‌کنند.

این آزمون مهارت مکالمه افراد را نمی‌سنجد و این برای افرادی که در صحبت کردن به زبان انگلیسی تمرین نکرده‌اند جای خوشحالی دارد. ولی مهم‌ترین قسمت آزمون تولیمو ریدینگ است که در اغلب موارد عامل شکست افراد در این آزمون است. اگر در این آزمون شرکت کرده‌اید با ما تماس بگیرید و موفقیت خود را تا 30 درصد تضمین کنید. در واقع ما با راهنمایی و تدریس خصوصی تولیمو در تبریز شما را یک قدم به هدفتان نزدیک می‌کنیم.

 تدریس خصوصی کنکور زبان در تبریز 

کنکوری‌های عزیز،

در گذشته عمده داوطلبان کنکور در درس زبان انگلیسی ضعف داشتن. کمتر کسی تست زبان می‌زد و خلاصه همه از تست زبان فرار می‌کردن. اما در سال‌های اخیر، میزان پاسخ‌های مثبت داوطلبان در درس زبان انگلیسی افزایش یافته. این نشان می‌ده، بچه‌ها علاقه زیادی به زبان انگلیسی پیدا کردن. اگر شما هم قصد دارین در کنکور 1401 و کنکور 1400 و درس زبان انگلیسی درصد بالایی کسب کنین، از همین حالا برنامه بریزین و با کمک معلم خصوصی زبان کنکور در تبریز، موفقیت را تجربه کنید.

تدریس خصوصی کنکور زبان در تبریز، به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و با توجه به پاندمی کرونا فقط به صورت آنلاین و حضوری (کاملا خصوصی) برای داوطلبان کنکور و دانش آموزان برگزار می‌شود. برای اطلاع از شرایط کلاس،  شهریه و ثبت‌نام تماس بگیرید.

تدریس خصوصی کنکور منحصراً زبان در تبریز

از آنجایی که همه داوطلبان کنکور در همه گروه‌های آزمایشی می‌توانند در کنکور منحصراً زبان شرکت کنند. یک نوع رقابت مفصل در این گروه آزمایشی وجود دارد. وجود سوالات خارج از کتاب، تنوع سوالات، تعداد زیاد سوالات کنکور منحصراً زبان را کمی گنگ کرده است. ولی اینطور نیست! بدست آوردن مهارت تست زنی و تسلط به دانش زبان انگلیسی شما را رتبه برتر این آزمون می‌کند. اما اونچه که آکادمی خانی نژاد رو در بین شلوغی برجسته می‌کنه:

  • مدرسان آکادمی خانی نژاد، زبان انگلیسی را به صورت آکادمیک و در دانشگاه یاد گرفته‌اند
  • مدرسان آکادمی خانی نژاد معلمان رسمی آموزش و پرورش هستند
  • آشنایی به سوالات کنکور
  • تسلط به روش‌های تست‌زنی سوالات کنکور
  • امکان برگزاری کلاس‌های خصوصی
  • برنامه‌ریزی تخصصی برای مطالعه درس زبان انگلیسی
  • معرفی بهترین منابع کنکور زبان

تدریس خصوصی جی آر ای GRE در تبریز

اگر قصد دارید تحصیلات عالی خود را در دانشگاه‌های خارجی ادامه دهید، به احتمال زیاد در آزمون GRE شرکت خواهید کرد. این آزمون یکی از رایج‌ترین آزمون‌های است که در اغلب دانشگاهی‌های سراسر جهان پذیرفته می‌شود. شبیه آزمون‌های SAT و ACT در این آزمون نیز؛ تفکر نقادانه، نگارش تحلیلی، استدلال کلامی و مهارت‌های مربوط به استدلال ریاضی شما که در طی چند سال رشد کرده، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

برخی از دانشگاه‌ها علاوه بر آزمون اصلی GRE، از شما می‌خواهند در یک یا چند مورد از آزمون‌های موضوعی جی آر ای نیز شرکت کنید. هدف آزمون جی آر ای آن است که به متقاضیان نشان دهد، رشته‌ای که انتخاب کرده‌اند مناسب آن‌هاست یا نه!

 تدریس خصوصی زبان در تبریز برای کودکان

بچه‌ها معمولاً از 1 سالگی آمادگی یادگیری زبان دوم، سوم و حتی چهارم را دارند. بچه‌هایی که پدر یا مادرشان انگلیسی زبان باشند، خیلی آسان در کنار ترکی، انگلیسی هم یاد می‌گیرند. اما در خانواده‌هایی که والدین هر دو به یک زبان صحبت کنند، بچه امکان دو زبانه شدن ندارد و چون نورون‌های مغز او در ابتدای کودکی به یادگیری زبان دیگر واکنش نشان نداده در آینده نیز برای او سخت می‌شود. اما اگر در سن کودکی به او آموزش داده شود، به آسانی انگلیسی را هم یاد می‌گیرد.

آموزش زبان انگلیسی به بچه‌ها بیشتر جنبه برنامه‌ای دارد تا تدریس در یک کلاس خشک و آکادمیک. آموزش زبان برای کودکان خیلی متفاوت‌تر از بزرگسالان است. یکی از محبوب‌ترین روش‌ها انجام بازی‌های مخصوص با بچه‌ها، شعر خوانی، آموزش موزیکال و بازی‌ و یا تماشای کارتون‌های استاندارد مناسب سن اوست.

اگر قصد ندارید معلم خصوصی زبان بگیرید می‌توانید در منزل خود به روش آموزش موزیکال، به فرزند خود زبان انگلیسی یاد بدهید.

یادداشت: اگر فکر می‌کنید که بچه شما برای یادگیری زبان انگلیسی آماده است. می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات آموزشی ما به صورت خصوصی استفاده کنید.

تدریس آنلاین زبان در تبریز برای دانش آموزان

والدین گرامی،

  • آیا فرزند شما در درس زبان انگلیسی پیشرفت نکرده است؟
  • آیا با روش تدریس زبان معلم فرزند خود موافق نیستید؟
  • آیا قصد دارید فرزند شما در درس زبان انگلیسی نمره قبولی بگیرد؟
  • آیا تصمیم دارید با کلاس خصوصی فرزند شما بالاترین نمره کلاس را در درس زبان انگلیسی اخذ کند؟

اگر در تبریز زندگی می‌کنید، خیلی خوش‌شانس هستید. چرا که ما می‌توانیم به صورت خصوصی زبان انگلیسی کتاب‌های مدرسه را برای فرزند شما تدریس کنیم. چیزی که شاید ما را از آموزشگاه‌های سطح شهر متمایز می‌کند فعالیت و تجارب ما در مدارس دولتی است. نگران این نباشید که مطالب و محتوای تدریس ما چیزی غیر از محتوای کتاب‌های درسی باشد.

برای اخذ وقت کلاس آموزش خصوصی زبان در تبریز با ما تماس بگیرید.

یادداشت: برخلاف شرایط قبل از پاندمی کرونا ما می‌توانستیم در منزل شما خدمات تدریس خصوصی ارایه دهیم. متاسفانه الان فقط امکان تدریس آنلاین زبان در تبریز را داریم. البته شهر‌های دیگر هم می‌توانند از خدمات تدریس آنلاین زبان آکادمی خانی نژاد استفاده کنند.

انگلیسی برای کسب‌وکار

 تبریز از قدیم محل تجارت و دادوستد بوده است و هرگز هم مراودات تجاری این شهر تاریخی با دنیا قطع نشده است. اگر شما هم در زمینه تجارت و کسب‌وکار مشغول هستید و شغل شما ایجاب می‌کنه که انگلیسی صحبت کنید و یا آن را متوجه بشید، شما درواقع نیاز به کلاس‌های بیزینس انگلیش نیاز دارید.

کلاس‌های خصوصی ما برای شما بسیار انعطاف‌پذیر خواهد بود به صورتی که حتی معلم خصوصی ما می‌تواند در محل کار شما حاضر شود و ساعاتی را با شما انگلیسی کار کند. این پیشنهاد شاید برای شمایی که نمی‌توانید محل کار خود را ترک کنید، بی‌نظیر باشد. برای اطلاع از شرایط تدریس زبان در تبریز و اخذ وقت کلاس با ما تماس بگیرید.

 

آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای پزشکان تبریز

پزشکان محترم؛

همانطور که در جریان هستید تبریز به واسطه جاذبه‌های گردشگری و نزدیکی به کشورهای همسایه شمالی، سال‌هاست پذیرای توریست‌هایی است که برای درمان و استفاده از خدمات پزشکی، خانه خود را به مقصد تبریز ترک می‌کنند. زبان مشترک بین بیمار و مراکز توریست درمانی هم انگلیسی است. پس اگر فکر می‌کنید که مراکز پزشکی شما و نیروی انسانی برای خدمات‌دهی بهتر نیاز به مهارت زبان انگلیسی دارند؛ استفاده از خدمات آموزشی زبان انگلیسی برای کادر شما خیلی مفید خواهد بود. بنابراین اگر به فکر توسعه فردی کادر خود هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از برنامه آموزشی ما مطلع شوید.

 

مقالات خواندنی:

چگونه زبان بخوانیم؟ 18 روش خَفَن زبان خواندن (100% موثر)

آموزش موزیکال اعداد به زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش موزیکال الفبای انگلیسی برای کودکان + دانلود

No Comments
  1. […] زمینه تدریس خصوصی زبان در تبریز و به ویژه آموزش آنلاین زبان […]

نظر دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.