مکاتبه با دانشگاه های کانادا، آلمان سوئد و تمامی دانشگاه های خارج

مکاتبه با دانشگاه های کانادا، آلمان سوئد و تمامی دانشگاه های خارج

مکاتبه با دانشگاه های کانادا، آلمان سوئد و تمامی دانشگاه های خارج
مکاتبه با دانشگاه های کانادا، آلمان سوئد و تمامی دانشگاه های خارج

چرا با دانشگاه های خارج مکاتبه می‌کنند؟

ایرانی‌های زیادی در خارج از کشور زندگی می‌کنند، اگر یه حساب سرانگشتی داشته باشیم، مشخص می‌شود که بسیاری از ایرانی‌های مقیم کانادا، آلمان، آمریکا، سوئد و … دانشجو هستند. ممکن است شما هم تصمیم گرفته‌اید در یکی از این کشورها و یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا تحصیل کنید.

برای ادامه تحصیل در یک دانشگاه خارجی از سیر تا پیاز باید همه شرایط را داشته باشید. اگر مطمئن شدید که واجد شرایط هستید با یکی یا چند مورد از دانشگاه‌های بالقوه مکاتبه می‌کنید.

در این مکاتبات، عمدتا رزومه خود را همراه با یک نامه اپلای به دانشگاه مورد علاقه خود ارسال می‌کنید. هیات علمی رشته تحصیلی مطلوب شما نامه ارسالی را بررسی می‌کند و به شما پاسخ می‌دهد.

همه این فرایندهای مربوط به مکاتبه، از راه دور و با ایمیل انجام می‌شود. نهایتا درخواست شما را بررسی می‌کنند؛ اگر ویژگی‌های مطلبوب آن‌ها را داشتید به شما نامه می‌زنند و یک جلسه مصاحبه را مقرر می‌کنند.

چگونه با دانشگاه های کانادا مکاتبه کنیم؟

کانادا دانشگاه‌های بسیار عالی دارد. از این میان می‌توان به دانشگاه ترونتو، دانشگاه بریتیش کلمبیا اشاره کرد. تمامی مکاتبات به زبان انگلیسی انجام می‌شود. سبک نامه‌نگاری در کانادا در تعدادی از موارد با بریتانیا و ایالات متحده متفاوت است.

زمانی که توانستید مدرک آیلتس را با نمره مطلوب دانشگاه بالقوه اخذ کنید، می‌توانید با ما تماس بگیرید، تا تمام مکاتبات و نامه‌های مربوط به اپلای شما را بنویسیم.

چگونه با دانشگاه های آلمان مکاتبه کنیم؟

هر کسی به به دلایلی تصمیم می‌گیرد که در آلمان زندگی کند. اقامت و تحصیل در آلمان شرایط خاص خودش دارد. اگه شما تصمیم دارید که در یکی از دانشگاهای آلمانی دانشجو باشید باید در ابتدا خود را واجد شرایط این موقعیت کنید.

بعد از این که مدرک مربوط به زبان آلمانی را اخذ نمودید، مکاتبه با داننشگاه های آلمان شروع می‌‎شود. ما تمام مکاتبات شما را به زبان انگلیسی می‌نوسیم.

چگونه با دانشگاه های سوئد مکاتبه کنیم؟

سوئد سومین کشوری است که محل اقامت، تحصیل و زندگی ایرانی‌های مقیم خارج است. دانشگاه‌های خوب سوئد و شرایط ایدال زندگی ممکن است شما را مجذوب خود کرده است. اگر دوست دارید با یک دانشگاه سوئدی مکاتبه کنید، از ما کمک بگیرید.

چگونه با دانشگاه‌ های خارج مکاتبه کنیم؟

برای ثبت سفارش ترجمه نامه به صفحه ترجمه نامه مراجعه کنید یا با شماره موجود در صفحه تماس با ما تماس بگیرید. ما هفت روز هفته آماده ارایه خدمات هستیم.